Arkadaşlar Tüm Türkiye takımlarının formalarını tek tek özenerek yapmayı planlıyorum (Elim bu tarz işlere çok yatkındır.. Çok fazla boş zamanın var, forma yaparak hem sizlerede bi faydam dokunmuş olur.. Ama bi sorun var
Arkadaşlar bende Photoshop mevcut fakat nasıl ve nelerle forma yapılıyor bilmiyorum.. Başkaları tarafından yapılmış formalar üzerinde değişiklik yaptığınızda forma bozuluyor.. Eğer bana nasıl yapıldığını gösterirseniz hepinizin istek formalarını çıkarırım.. Şimdiden teşekkürler hepinize kolay gelsin..