Arkadaşlar selamlar, internette fifa oynuyorum fakat arkadaşımla aynı takıma girmek istediğimde birimiz girebilirken diğerimiz giremiyor bunun çözümü nedir?
Bahsettiğim olay hamachi değil düz online mod, 2 mizi kabul etmiyor birini alıyor diğerini almıyor çözüm ne ?