hicbisey kitserver'ı map.txt^sini ve de op. filesini de ayarladım ama lodcfg.exe dosyasındaki ayarlardan olsa gerek maça girince oyundan atıyo... pls yardım lütfen ;)
S n i p e r Bu şekilde Tepki verirsen hiçbizaman yardım gelmez Nerde oyuntad atıyor top seçerken mi ?
иoи-ρasaяaи nie set bri şekilde tepki veriyorsun ki burda 100.000 lerce insan var her böle yaparsa oooo... tek sen yoksun bruda herekesin derdi var yani ilk önce bunu düşün ve konuşma tarzını düzelt;)
hicbisey Orjinal Mesajı Yazan: hicbisey kitserver'ı map.txt^sini ve de op. filesini de ayarladım ama lodcfg.exe dosyasındaki ayarlardan olsa gerek maça girince oyundan atıyo... pls yardım lütfen ;) verdiğim tepkinin aşırı olduğunu düşünmesemde yardımcı olacağınızı ümit ediyorum ...
Offline **Eğer 600 tane topu yada başka bi topu KİTSERVER dan yüklediysen yani importla değil yükleme sadece o zmn oyundan atabiliyo bendede atıyo ve hala bi çözüm bulunamadı:( **