kara_elmas05 ya ben pes6 aldım tuşları pes5 deki gibi değil ayarlayamadım yardımcı olrsanız çok sevinirim...
Batugol73 Kardeş Programfiles/Konami içinde settings olcak.Oraya gir yalnız harf bölümlerine deil deiştirmek istediğin tuşun üzerine tıklayarak deiştirebilirsin.Olmazsa daha detaylı anlatabilirim.