inferno.999 Devam ediyorum arkadaşlar yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum;) yorumlar için teşekkürler :) Kleberson Beşiktaş.JK [URL=http://imageshack.ushangi takımı tuttuğum aşikar (ne yazık ki ts :)) ama itiraf edeyim gördüğüm en güzel kleberson face... kaptani deryal çok güzel olmuş eline sağlık demirocker kardeş malesef hiçbiri kötü deil.:D:D:D:D:D:D:D oricalcus güzel olmuş ellerine saglık Kezmaniac dudak ve buruna update çek. « Önceki Sayfa