ant_king Hiç trainer hile kullanmadan kmh olarak kaç yaptınız mümkünse ss de koyun ben 400 yaptım buda benm ki:D
ant_king ya o kadar kişi bakmıs kimse yorum atmamıs ya bi 350 filan yapan o kadar oyunu bitiren arkadaslar var hiç mi denemediler sürat ki bnm oyunum bitmedi daha %80deyim :D
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: ant_king Hiç trainer hile kullanmadan kmh olarak kaç yaptınız mümkünse ss de koyun ben 400 yaptım buda benm ki:D kardes okadar hizliysan niye sonuncusun?? ben baslardayim en fazla 170 le gidiyom
..Nicklas.. resimleri thumbnail foru forums olarak koyalım;) ben %33 ünü bitirdim oyunun en fazla 250 yapıom
sancar Yaw bu ne iştir bende oyunun %74 bitti ama en fazla yaptığım hız mclarenle 317 benim oyunda bi sorunmu var ya bide bu rx8 le falan bu kadar huz yapılamıyo neden acaba
posiedon slm daha yeni kayıt oldum siteye bende hiçbir hızlandırma patchi kullanmadan sadece nosla yaptığım hız:
BORAXOV Orjinal Mesajı Yazan: whitebody ant_king kusura bakma ama pek inandırıcı gelmedi çünkü viraj dönerken 400 yapman çok zor ben inandım çünkü düz yolda gidiyor daha dönmemiş bende köprüde anginin ucundan dariusun oraya kadar hızımı alıncaa mclarenle 448 yaptım
tfy yarışta murcielagoyla nikkinin peşinden gittim vee 456 ya çıktım daha fazla olurduda nikki duvara çarptı