c_R_a_Z_y_r_O_n_A_L_d_O ben TSl de amblemler falan yok ssadece renkler war ben amblemleri falan istiom. Bİde TSL facelerş olan biri warsa yollayabilirmi?
OLCAYYY Ciddi ya bende bazı arkadaşların ss lerinde loga amblem falan gördüm o kadar baktım ama bu dosyayı göremedim. Bunu yükleyen arkadaşalar acaba nereden buldular?
AkrepK. Orjinal Mesajı Yazan: OLCAYYY Ciddi ya bende bazı arkadaşların ss lerinde loga amblem falan gördüm o kadar baktım ama bu dosyayı göremedim. Bunu yükleyen arkadaşalar acaba nereden buldular? Evet bende gördüm belki yama değildir.Bizdeki oyun Demo olmasın:eek:
NeFaKo ben yama indirdim onun içinde herşey var tsl formalar tsl ve lig A amblemler tsl deki bütün oyuncuların faceleri msn ekleyin size pictures dosyamı gönderiyim ıste ss ler:
CRNL Sizdeki oyunun ripli hali onda logolar ve sound dosyaları yok.. onu siteleri araştırarak indirebilirsiniz. bizim sitemizde dosya bölümünde mevcut olan dosyaları da indirebilirsiniz;)