arkadaşlar meraba öncelikle.biz kendi çevremizde pes6 severler olarak bir grup açtık ve bu gurupta 5 kişi eksiğimiz var katılmak isteyen arkadaşların group search den KAPALICARSI odasını search yaptırarak bize ulaşabilirler.
ŞARTLAR:1)arkadşlarına ve büyüklerine saygılı oyuncular (çünkü hepimiz 30 yaş üstüyüz)
2)kesinlikle ukala davranışlarda bulunmayacak oyuncular (çünkü hem saygısız hem de cok ukala arkadaşlar var)
Hepsi bu kadar arkadaşlar bu şıklara uyan arkadaşların her zaman yanımızda yerleri var.biz sadece oyun arkadaşı değil o kişilere kardeşimiz gözüyle bakarız unutmadan aramızda microsoft mühendisi bir arkadaşımız da bulunmakta bunu niye söyledim herhangi bir bilgisiyar konusunda takıldığınızda size yardımcı olabilir AYRICA OYUNLAR İSTEĞE BAĞLI SKYPE BAĞLANTISIYLADA OYNANABİLİR.HERKESE İYİ AKŞAMLAR.