kuruyükgemisi arkadaşlar bende pes famn editör hata veriyo birisine option file versem ve sadece fenerin logosunu versem bana o logoyu (sadece o logoyu baaşka bişi istemiyorum :) ekleyip geri gönderebilcek ii insan var mı