Batugol73 Ayvayı yedik.Şimdi yabancı bilim adamları insanlar maymundan gelme diye tuttururlar yine.Kanıtımızda var derler :rolleyes:
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq Brezilya'da köpekle çiftleşen kedi köpek doğurdu. yabancı ülkelerde hayvanlar bile azmış:D
..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bence dün haberlerde cikan o neye benzedigi belli olmayan bebek daha ilginc. Görenleriniz vardir belki. Gözleri sismis halde disariya cikmis. Agzi maymun agzina benziyordu. Dogduktan 1 saat sonra ölmüs. bizim sınıfta öyle bir kız var. -ıyk. :D
m0K0k0 biliyorum o çocuğu yaw uzaylı çocuk diyolardı yüzüne gaz maskesi takılmış gibiydi çok kötüydü:(