Handsomee Fifa 07 filan mltiplayer özelliğinden dolayı online oynanabilirken Pes 6 da böyle bir özellik yok.Sonradan multiplayer yaması yapılabilir mi?
denizertuncay O dediğin imkansız gibi birşey çünkü kodlar yazılı onları birşekilde yok etmen lazım.Dediğin olayı çok zor.Onun yerine orj oyun alırsan böyle bir sorun kalmaz ama.
Parasetamol Her şeyi kırarlar bu korsanlar, bir tek PES'i kıramazlar. Bir de "bilgisayar korsanı" olmakla övünürler :P Püh sizin korsanlığınıza be! :)
esre_cetin1903 http://www.macromedia.com/go/getflashplayer type="application/x-shockwave-flash" bgcolor="#000" width="328" height="94" src="http://res0.esnips.com/escentral/images/widgets/flash/esnips_player.swf flashvars="theTheme=blue&autoPlay=no&theFile=http://www.esnips.com//nsdoc/518bb19d-47ff-46e6-85bc-e321f611f0cf&theName=pusat-dizimüziğifuat&thePlayerURL=http://res0.esnips.com/escentral/images/widgets/flash/mp3WidgetPlayer.swf>http://www.esnips.com/CreateWidgetAction.ns?type=0&objectid=518bb19d-47ff-46e6-85bc-e321f611f0cf> Get this widget |http://www.esnips.com/doc/518bb19d-47ff-46e6-85bc-e321f611f0cf/pusat-dizi-m%C3%BCzi%C4%9Fifuat/?widget=flash_player_esnips_blue> Track details ont-weight:normal;">|http://www.esnips.com//adserver/?action=visit&cid=player_dna&url=/socialdna> eSnips Social DNA