arkadaşlar sizde de oldu mu bilmiyorum ama sheff united a karşı chelsea ile oynuyordum,90. dk da 3-0 yeniyodum ve defanstan bi adam kalecilerine geri pas attı, kaleci geri geri geldi, top bacaklarının arasından geçip çizgiyi geçti ve gol oldu,,maç 4-0 bitti ama moralim bozuldu böyle beleş bi gol kazandığım için :D:D:D hatanın sebebi ne olabilir? yoksa arada olur mu böyle şeyler..???*