istediğini sokamazsın, taktik dizilişine göre girerler ceza sahasına, forvetlerin ve atak orta sahalarından birisi girer içeri, diğer orta sahalar ceza sahası çevresinde kalır, ama defansı da ileri gönderebilirsin, L2+L1 yaparsan takım atak oynar, sağ altta kırmızı sarı mavi çubuklar var ordan anlarsın, L2+L1 yaparak kırmızıya doğru arttırısın, kırmızı yaparsan ceza sahasına defansların da gelir, eğer en alta indirirsen rakip korner atarken senin zeza sahasına forvetlerin yardıma gelir, hadi kolay gelsin