Konu başlığını düzenldim bi dahaki sefere daha dikkatli ol ;)
Konuya gelince maç sırasında Esc batığında gelen menüden Team Management"e gir.Oradan çıkarmak istediğin oyuncuyu seç daha sonra almak istediğin oyuncuyu seç.Böylelikle oyuncu değişikliği olacak.Tabi oyun durduğu anda ;) :)