shovalye arkadaşlar ben kariyer modda milli takımları seçmek istiyorum ama bir türlü bunu yapamıyorum lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler
venkata_1912 Orjinal Mesajı Yazan: shovalye arkadaşlar ben kariyer modda milli takımları seçmek istiyorum ama bir türlü bunu yapamıyorum lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler oyle bir secenek ne yazik ki yok :(
FifaMen Ara sıra milli takımların maçlarını haber yapıyor gazeteler fakat böyle bir seçenek yok ne yazıkki...
Zealist fifa 2006da vardı oda belçika ligini siliyodu bizde istiyoruz aslında manager modda seçebilsek süper olur aslında