Tarafli oldugu her halinden belli bu basligin. Tahrik icin acilmis bana kalirsa, hele Besiktas bolumune acilmasi apayri birsey olmus.
Hani bilgilendirme amaci tasisa, basligi "Enisteye kiyak" olmaz.
Ben de bu haberi okudum onceden, 2 ay rotarli cezayi, ancak basligi "Enisteye kiyak" degildi. Ve federasyonun onceki kararlariyla karsilastirmalar yapan bir makale de degildi.
Oysa bu haberde, -federasyonun kendi kendiyle celisen kararlar veren, basarisiz bir kurum oldugu bilindigi halde- onceki kararlariyla karsilastirma yapilmis. Oysa hepimiz biliyoruz ki, eselesek, fenerbahce lehine de ayni sekilde celiskili kararlar cikacaktir. TFF bu sonucta.
Bu, kusura bakmayin ama, tarafliliktan baska birsey degil. Ve bence tarafliligin forumda isi olmamali.