PES6 aldım,register yaptım ve oynamaya başladım..
Biliyorsunuz 3 tane oyuncu profilil yaratıyorsunuz..Benim 3 profildede kardeşim yaptıgı maçların çogunu kaybetmiş..
Bu profilleri tekrar oluşturmanın bir yolu varmı..
Kaybettiğim maç sayısı fazla gözükünce kimse oynamak istemiyor..
Bir bilgisi olan var mı?