Kardeş normal oyunu ilk yüklediğinde yönetmek istediğin takımı seçiosun ya . Mesela ligi yüklerken Türkiye , Almanya , İtalya , İspanya yı seçtin diyelim . Sen de yöneticeğin takmı seçerken sağda orta taraflarda Klubü seçerken basıp ligi ordan da takımı seçiosun ya . Ligi seçerken bi de nations war ona bas istediğin Milli Takımın teknik direktörü ( menejeri) ol .