Vestel Manisaspor Başkanı Haluk Çubukçu, Kulüpler Birliği toplantısında olağanüstü genel kurulun gündeme alınmaması yönünde oy kullandıklarını açıkladı.
Çubukçular'ın basın bildirisinde, "Kulübümüz, futbolumuzun kaostan kurtarılması, mevcut kaosun arttırılmaması, futbol camiasında beyaz bir sayfa açılması, her kulüp için adil ve eşit paylaşım, tüm kulüplerin problemleri vb. konularda düşüncelerini çok açık ve net olarak ortaya koymuştur. (Olağanüstü genel kurulun gündeme alınıp alınmamasıyla) ilgili oylamada ise olumsuz oy kullanmıştır" denildi.