bende de böyle bi sorun oluyodu...
2x 8x de oynuyorum..
çareyi 800x600 yapmakta buldum...
şimdilik sorun yok...
fifada neden böle bi sorun var anlamak mümkün değil..
düşünün bendeki sistemle aa 4x af 8x 1024 hıgt te;2142 vietnam,pes6,nfs carbon gibi yeni oyunları kasmadan oynarken bu oyunda böle salak sorunlar var...