Rüştü 6 ay yok!
Sağ ön çapraz bağının koptuğu tespit edilen Rüştü Reçber'in 5-6 ay sahalardan uzak kalacağı açıklandı

Fenerbahçe'nin milli kalecisi Rüştü Reçber'in 5-6 ay sahalardan uzak kalacağı açıklandı. İtalya ile Türkiye arasında dün oynanan hazırlık maçında sakatlanarak oyundan çıkan Fenerbahçe'nin file bekçisi Rüştü Reçber, bugün Acıbadem Hastanesi'nde MR çektirdi. Milli kalecinin 5-6 ay sahalardan uzak kalacağı açıklandı. Hastaneye koltuk değnekleri ile gelen Rüştü'nün durumu ile ilgili olarak doktor Ethem Kavukçu, "Rüştü'nün sağ ön çapraz bağının koptuğunu tespit ettik. Oyuncumuzun sahalara dönmesi 5-6 ayı bulacak " dedi.
100. yılda kötü oldu bu hem Fenerbahçe için hem rüştü için.artık kale volkanın..