Fresco37 arkadaslar bu epc_sukru_saracoglu warya burdan kaldırıldı bi sitede yuzune ordan indirdim ama hangi stat uzerine yukleyecem bide tam olarak nasıl yani data nın içinemi acacaz yardım pls
Ahmed Ben analdım artık,bunların kesin Şükrü Saraçoğluna kıçığı var,yav arakadaş Alisamiyen,inönüyü yapıyorlar bizim stadı yapmıyorlar yuh beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Batugol73 Saçmalamyın beğenmezseniz gider başka siteden indirirsiniz.Kasıt söz konusu olamaz şöyle diyebilirsin bunlar ya bjk'li ya da gs'li.Hayır yöneticiler fb'li.Ama sanırım bunların yapılmama ve yayınlanmama sebeplerinden biri özüür diliyorum büyüğümsünüz ama sizin gibiler yüzündendir.Hep böyle saygısızlık olduğu sürece daha çoook beklersiniz ki o zamana kadar fifa 2008 çıkar ;)
yagiz_b Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Saçmalamyın beğenmezseniz gider başka siteden indirirsiniz.Kasıt söz konusu olamaz şöyle diyebilirsin bunlar ya bjk'li ya da gs'li.Hayır yöneticiler fb'li.Ama sanırım bunların yapılmama ve yayınlanmama sebeplerinden biri özüür diliyorum büyüğümsünüz ama sizin gibiler yüzündendir.Hep böyle saygısızlık olduğu sürece daha çoook beklersiniz ki o zamana kadar fifa 2008 çıkar ;) kardeşim neden bu kadar sert cevap yaziyorsunki bi sebebini biliyorsan cevap yaz biz burda fb li gs li oldugumuz icin yapsaydık kavgayı zaten butun konulara kilit gelirdi arkadaşım bak maracana gibi onemli bi yer yok biz neden yok die kavga etmiyoruz once bi onemli sahalari cikarin maracana varmiki ali samiyen inönü dionuz sora dedigi gibi final oynanacak bi saha olan sükrü saracoğlunu cikarin adminlerin fb li olmasi neyi değiştirdi?? hiç bişiyi once dünya capinda onemli olan sahalari yapin
Fatih Yilmaz aynen katılıyorum her fifada en geç Şükrü saraçoğlu stadı yapılıyor ama oyun çıkar çıkmaz samiyen peşinede inönü her zaman yapılıyor açıkçası artık kadıköyde maç yapmak istiyorum ama başka sitelerden yararlanmak istemiyorum ne zamandır bekliyorum yaaa.... açıkçası sadece bu konu değil gsnin 100.yılında forması hemen yapıldı bizim 100.yıl formalarımızda hala piyasada yok artık bu işe biraz fazla özen gösterseler fena olmayacak kolay kolay mesaj atan biri değilim ama artık her yıl bekle bekle sıkılıyo insan