Batugol73 Arkadaşlar fm2007 için facesini istediğiniz takımı yazarsanız sizin için yapabilirim.Evet istekler?
Batugol73 Linke tıkladığımda girmiyodu.Silindimi ne oldu.Bende kaldırdım onları.Ok kardeş iste yeter şimdi başlıyorum.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: siberjoseph Eğer mümkünse Lyon ' u rica ediyorum. Şİmdiden saolasın yapayım sana lyon