Arkadaşlar pes6'yı Xbox oynayan varsa bi anlatsın ne gibi artıları ne gibi eksileri var. patch ekleniyormu eklenmiyormu. Yakında ocak ayında pes2007 çıkıyor ve bu oyun xbox360'a göre düzenleniyor. Biraz xbox'ı anlatın. aslında şuan herkes patch için uğraşıyor bende uğraşıyordum ama vazgeçtim çünkü pes2007 çıkıpta bu patchleri kullanamayacaksak bu kadar zaman ve emeğe ne gerek var dimi. Pes6 pc ve ps2 için 3gb iken xbox360 için 7,5gb burda baya bir kalite farkı var. Ben araştırmaya başladım bilgilerimi sizlere anlatıcam ve konular hakkında bilgileri olan arkadaşlar bi zahmet yazsın lütfen.