Bende de aynı sorun var. Orjinal toplarla hiç sorun çıkmadan oynuyorum ama sonradan yüklediğim topların %90 ı
kadroları belirleyip maça başlarken masaüstüne atıyor.
Pes5 te önceleri takır takır oynuyordum, sonra format atıp oyunu yeniden kurunca bu hale geldi. Pes6 da da aynı durum sözkonusu.
"3D analyzer" diye bir program sorunu çözüyor aslında ama o programı çalıştırınca da hem menüler kayboluyor, hem de ekran kartına zarar veriyor mu vermiyor mu bilemiyorum.
Yok mudur bu işin pratik bir çözümü?