rizaa13 slm arkadslar çimlerim baya bi sarı.çim yaması yuklemıstım.ve cok parlak geliyo.bunu daha guzel orjinal yada eski haline nasıl cevirebilrm.? creation master ile duzeltebilrmiyim..==??
oricalcus romeogucci'nin o verdigi linklerin altında bide kendi hazırladıgı link var ordan indir sorun düzelir
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: rizaa13 slm arkadslar çimlerim baya bi sarı.çim yaması yuklemıstım.ve cok parlak geliyo.bunu daha guzel orjinal yada eski haline nasıl cevirebilrm.? creation master ile duzeltebilrmiyim..==?? rizaa bu orta sahadaki şampiyonlar ligi logosu şampiyonlar ligi maçındamı çıktı sende
rizaa13 hayır normal maçta cıktı.hanı menude en ustte maca yap faln yazar.ordan girdim gsa ile gs yi sectim.old trafrt. da cıktı bu.ortadaki yıldızlar guzel ama cok yesıl geldi sank limon tarlasında falan oynuyosun gibi..
king10 arkadaşım bu çim yamasının link ini yolllayabilirmisin eğer hatırlıyorsan bana acil lazım ...benim bilgisayarda çimler koyu görünüyo ben daha önce oynarken bu yamayı yüklemştim şimdi hiç bir yerde bulamıyorum rica etsem arkadaşlar bilen varsa bana link i yolllarmısınız
dragoon3464 eğer ki sahanızın ortasına resim yıldız kare vb. şeyler istiyosanız monkeydragon 07indirin ondan yaparsınız.Açılan dosyalardan turf maker saha içindir
king10 arkadaş bu programla çimler açık renk yapılırmı yada senin bildiğin bir yama varmı bu şekilde açıkrenkli çim yaması bana yolllarmısın
dragoon3464 verdigim linki indir turf makeye gir yap zati direk açık renk yapıyo baska yerden yapılıyormu bilmiyom
alperen777 budu nu yaptığı road to world cup 2010 yamasını indir çimler fifa 09-10 gibi oluyo harika oluyo düzelir böyle kop koyu