Anxiety Bunu dijital makineylemi çektiniz.Dijitalle çektiyseniz ondan kaynaklanıyo olabilir. :rolleyes:
theori oyun cd-keyinizi kontrol ederken hata alıyor...bi kaç kere deneyin üstüste...olmadı pes6'nın kendi serverlarından kaynaklanıyordur...
SeRCaNSeNeR network access dickin varmı artı ps2 ni kaydettirmen lazım ps2 register yaz çıkar google da