merhabalar
hamachi ile direct ip uzerinden arkadasla online oyun oynuyoruz problem yok. taa ki 2. yarinin baslamasina kadar..
2. yari basladiginda oyundan ikimizde kopuyoruz.. bu sorunu yasayan baska arkadaslar varmi ? cozumu nedir acaba yardimci olurmusunuz