ewt . Valentino_a.c ve FullAce doğru sölüo , oyun bi 10 yıl falan sonra gerçeklik payını kaybedio. Hem oyuncuların transfer paraları oyunun başındaki Ronaldinhonun fiyatından fazla oluo hemde orta seviyedeki bi oyuncunun . Hem de pek başarı beqlenmeyen takımlar inanılmaz başarılara imza atıyo .