nette devamlı yabancılarla karsılasıyoruz ve ping allah kerim..egerki birbirimizi serverde bulursak devamlı kendi aramızda 3 bar dolu guzel pinglerle oynayabiliriz diye dusundum.
ben genelde english 1-2-3-4-5 ten birisindeyim.
bi saat ve gun belirleyelim herkes birbirini listesine eklesin ve rahatca pinglerle oynayalım diyorum.ne dusunuyosunuz bu konuda?