Öncelikle burada paylaşım yapan herkese teşekkürler.Çok güzel bir paylaşım ortamı var , ben de bu paylaşımın içinde bulunmak istedim . Kendi çalışmam olan iki tane Galatasaray tezahüratını burada paylaşmak istedim . :) Bu tezahüratlar : " 4 sene üst üste şampiyon olduk ... ve yaşamak kimin umrunda ... " Umarım beğenirsiniz .
Dosyaları extract ettikten sonra dkz ile 0_sound a importlayın .
http://www.speedyshare.com/357347454.html
ve ya http://rapidshare.com/files/3353727/GS_tezahuratlar_byTulu.rar.html