**Arkadaşlar bu siteyi pes 5 e başladığım günden beri takip ediyorum ve cok memnumum :) Ben kendi pcme 620 top yamasını indirdim ve kurdum sorunsuz çalışıyor... Ancak arkadaşımın pcsine kurduğumda hata verdi :( mac baslarken rakibin kadrosu cıktıgında hata veriyor. ve "0x00884aa4 adresinde yönerge,0x0d39e000 bellek adresine basvurdu.Bellek, written olamadı." hatsı veriyor oyundan cıkıp... Bu hata neden dolayı kaynaklanıyor yardımcı olursanız çok sevinirim :)**