Bak ulaş ben insanca yaklaştıkça sen dahada soğutuyosun ortalığı.Bak resimleri koydum.Başlıkta ne yazıyo?"
Futbolcuların Çocukluk Resimleri..!!!"
Burada kimin anlama ya da anlatma kapasitesi çok az anlaşılıyo.Bilmem edebiyatın var mı?
Futolcu**LARIN çocukluk resimLERİ**
Bu cevap sana yeter herhalde.Çoğul bak bir kere insan burdan işin ne olduğunu anlar.Yemin ediyorum Ali'nin hatrı var daha fazla kırmak istemiyorum zaten suffering'in dediği gibi moralin bozuk.Moraline veriyorum bunu.Normal şartlarda yapmicağını düşünerek işime bakıyorum buna rağmen.