**Strojen**kardeşim ben akşam 6ya kadar işyerindeyim ve orda PES6 yok, dolayısıyla düzeltme yapamamıyorum, eve gelince de ders çalışmam gerek ve ayrıca babam da internette King oynuyor, onu kaldırmak kolay değil, ve anladığın gibi işim sadece upload değil, düzeltmeler bitmedi henzü, ama alphaville yamayı tamamlamadan option file hazır olacak, hem sadece 3 büyükler değil, avrupadaki tüm takımların oyuncularının özelliklerini ayarlıyorum, biraz saygılı ol lütfen, durumu bilmeden sert konuşma
ya sert felan konusmadim yanlis anladin, biraz saka amacla takildim sana kolay gelsin gozum, ha buara oyuncu guclerine dokunma gozunu seveyim.