Bozacının Şahidi Şıracı...
Sana ne oluyo size ne oluyo ya.Ulaş'a ve sana?
Benim yükselmeye çalıştığımı nerden çıkarttın.Böyle birşey mi yazdım.Ben boşboş msj yazmıyorum sen yazıyosan başka.
Sonra Ulaş'ın ettiği küfürler belki siteyi ilgilendirmez.Ama sizin o grup denilen BBB'nin haricindekiler Ulaş'ın ne tip bir insan olduğunu görsün istedim.Şu anda grupta kaç kişi var bilmiyorum.Diyelim ki 10.Değil 10 kişi 10 bin kişi olsanız beni yıldıramazsınız.SİZ YILARSINIZ BENİ YILDIRAMAZSINIZ.Eeeee ekmek parası ne yapıcaksın Herkes kendine yakışanı yapıo...Bu arada BizideBilenBiliyo.Onların bilmeside yeter zaten.