gamerbk arkadaşlar menü müziklerini değiştirmek istiyorum.onun içinde mp3leri adx kaydetmem gerekiyor.hangi programla yapabilirim bu işi.birde menü resimlerini oyuna girerken konami yazan yeri nasıl değiştirebilirim.
Mad_Dragon MP3 LERİ ADX E ÇEVİRMEK BENİMDE ÇOK MERAK ETTİĞİM BİR ŞEY.BİRİ AÇIKLARSA İYİ OLUR.RESİMLERİ GGS İLE DEĞİŞTİREBİLİRSİN.BEN YAPTIM.
canerregen84 Orjinal Mesajı Yazan: gamerbk arkadaşlar menü müziklerini değiştirmek istiyorum.onun içinde mp3leri adx kaydetmem gerekiyor.hangi programla yapabilirim bu işi.birde menü resimlerini oyuna girerken konami yazan yeri nasıl değiştirebilirim. mp3leri waw'a çevirip dkz yi aç. yukardaki menulerde waw-adx converter gibi bişey var. oradan waw-adx'i seçip önce mp3ün olduğu dosyayı alta da nereye kaydetmek istediğini belirt "start" tamamdır ;)
canerregen84 Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON WAW'A NASIL ÇEVİRECEZ?HEM WAW NE? SANA ZAHMET BİRAZ AÇIKLARMISIN...:( Xilisoft-Video-Converter bunu indir netten. sonrası kolay zaten. waw da gene bi ses formatı. mp3e göre daha kaliteli. böyle media olaylarında daha çok kullanılır. neyse özetle programı indir gerisini hallederssin zaten.
canerregen84 Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON DEDİĞİN PROGRAMI İNDİRDİM.NASIL YAPILACAĞINIDA Bİ ANLATIRMISIN SANA ZAHMET. programı çalıştır .. "add" mp3ü seç .. aşağıda "profile" den WAW formatı seç "destination"la dosyanın hedefini seç (masaüstü gibi) sonra da "encode" olay tamam..
gamerbk ya ben oyunu ripli indirmiştim.şimdi menüde ses yok.bana menüdeki çalan müziklerin 0_sound un içindeki isimlerini söyleyebilecek warmı.dosya ıdleri lazım :S