cimbomlu_1905 Arkadaşlar oyunun büyük bir saçmalığını buldum rasgele gezerken drill diye bir adamı arattırdım ve 16 yaşında gücü de 99 bi de sanırım Erzrgue Aue takımında clouıter oda aynen 89 oluyo oda yeni başlamış.Gerçekten saçma bir durum.
fabricante bencede saçma değil benim alt yapıdan adam aldım 92 lik 4 sene sonra 96 oldu ve öyle bir paraya sattım ki üstüne 5 adam aldım
mehmet283 Gençlerin Önünü Açalım. (Belki Ersun Yalan yapmıştır) ZU HAaaahahaaaaHAAAAAAAAAAAAAAAA ersun yalan KRAL HAKAN...............................