Batugol73 Dün başladığım çalışmamı bitirdim ve huzurlarınıza sunuyorum.İngiltere ligi medium (95x95) facepacklerini beğeniceğinizi umuyorum.Yükleme ile ilgili ayrıntılı bilgi dosya içinde mevcuttur.Sizlerin isteği ile lig halinde yaptım ve ing ligi facesi bitti.Ömer'de bundesliga'yı bitirdikten sonra seriea,ispanya ve tsl faceleri yapmaya karar verdik. İşte Link : http://files.filefront.com//;6182626;;/ İşte oyundan birkaç ss... İşte Link : http://files.filefront.com//;6182626;;/
Batugol73 Çalışıyo.Upload ettiğim dosyayı yükleme yapınca çalışıyo.Bi yalnışlık yapmış olmayasın? Bu arada .Exe dosyasının bozuk olduğunu nerden anladın?Dosya hiç indirilmemiş ;)
mjliman **Daha demin indirdim yav.Yukarıda İşte link diye yazan url ye tıkladım indi exeyi çalıştırdım yüklenecek olan yeri seçtim.gerçi seçmeden önce de exeyi açar açmaz çalışmıyor diye bir yazı yazıyor yukarda...Bir zahmet rapide atar mısın kardeşim.**
..Nicklas.. dur sorun sende değil xp ingilizce ise ondan oluyor bendede oldu denedim:D xp yi tr ye çevir facepack i yükleyince tekrar ing yaparsın bu arada facepack gsl görünüo eline sağlık burak
Batugol73 Sende saol yorumun için.Ben ing facepack'imi bitirdim.Ömer'de Bundesliga'yı bitirince İspanya,İtalya,TSL facepack'larine başlicaz.
Ozzy_AFR Güzel çalışma.. Çalışmalarının devamını dilerim.. **SS lerdeki "aly" pencereside gözümden kaçmadı :d:d:D:D:D**
Batugol73 C:/Program Files/Sports İnteractive/Fm2007/Data/Graphics/Pictures/Players/Normal içine yükliceksin dosyayı.Sonrası war ayarlar falan bu linkten ulaşabilirsin.Ömer'in rehberinde yazıyodu.http://soccercenter.net/forum/konu/76127/logo-facepack-forma-gorunmeme-sorununa-cozum
Batugol73 O dildendir.Dilini türkçe yapınca çalışıyodu heralde.Geçici bir süreliğine türkçe yap sonra yine ing. çevir.