XxpolatxX arkadaşlar fm olsun cm olsun oynanan maç motorundaki gerçekçilik pes 6 daki maç modunda yok pes 6 da takım seçmeden maç yapın ne kadar gerçekçi oynuyorlar birde manager oyunlarındaki maç motorlarına bakın keşke pes6 gibi maç motoru olan managerlik oyunu çıksa çünkü fm ve cm ye baktığımızda arkadaş ne anlıyolar ondan manager dediğin maçı seyredecek ve maçın gidişatına göre müdahale yapacak ona göre takımını kuracak fm ve cm ye baktığımızda o yuvarlak saçma şeylerin futbolunu görüyoruz doğru değilmi?
theori pes , fifa serilerini fm veya cm ile aynı kategoriye sokman hatalı en başta...biri adı üstünde tam olarak menejerlik oyunu...tabi dediin gibi pes gibi oynanan menejerlik oyunu olsa güzel olur tabi ama farklı kategorilerdeler...
Turkzat Orjinal Mesajı Yazan: XxpolatxX arkadaşlar fm olsun cm olsun oynanan maç motorundaki gerçekçilik pes 6 daki maç modunda yok pes 6 da takım seçmeden maç yapın ne kadar gerçekçi oynuyorlar birde manager oyunlarındaki maç motorlarına bakın keşke pes6 gibi maç motoru olan managerlik oyunu çıksa çünkü fm ve cm ye baktığımızda arkadaş ne anlıyolar ondan manager dediğin maçı seyredecek ve maçın gidişatına göre müdahale yapacak ona göre takımını kuracak fm ve cm ye baktığımızda o yuvarlak saçma şeylerin futbolunu görüyoruz doğru değilmi? Bencede pes le fm yi karşılastırma.Fm nin niye ole yaptığını hiç düşündün mü?Onlar yapamazmı motor ?Onların motor yapmamsındaki amac;Sen onu ole izleyip kendi hayalgücünüde katman eger pes gibi bir mac motoru kullansaydı.Goller birbirine cok benzeyecekti.Sen pes i bırak kendi oysasın hep bırbırıne benzer goller olur.Onun ole olması olması sana değişik gol olması gıbı gelıyor anlatabildim mi bilmiyorum