fmd1453 arkadaşlar hamachi ağ adlarınızı verinde hep beraber oynayalım canım sıkılınca hamachide kimse olmuyo maç falan yapamıyorum isteyenler versin ;)
иoи-ρasaяaи Arkadaş sana bir şey söyleyeceğim.Zaten Böyle bir konu var forumda sabitlenmiş... ok forum sayfalarını doldurmarsan daha ii olur bence;) http://soccercenter.net/forum/konu/73004/pn/20/pp/10/sm/898001 burdan sabit konuya girebilirsin ve oraya yazarsan daha i olur ok?;) biliyorum forum yetkilisi deilim ama seni bi uyarayım dedim