XxpolatxX arkadaşlar fifada olsun pesde olsun yedek klubesine bir bakın bomboş kale arkasındaki gazeteciler eksik değil yedek lubesi ısınan oyuncular ve en önemlisi teknik tirektörler neden yapılmıyo golü kaçırdıktan sonra teknik tirektörün klubeye tekme atması veya golden sonra yedek klubenin ayğa kalkması golü atan futbolcunun teknik tirektörüne koşması sizcede daha gerçekçi olmazmıydı
canerregen84 japonlar sakin adamlar. öle zıplamak falan onlara göre değil :) bak zikoya :) (japan milli takım hocası 4 sene)
hicbisey ben nba kadar yavaş gelişen oyun görmedim 3 senedir bloklar aynı ama bissürü egzantirik haraket eklendi animasyonlar aynı. bence pes 6 en iyi dönemini yaşacak ;)