ati1976 SLM Arkadaslar!!!!!!!!!!!! X-Box icin GS-Stadyum varmi.Yada BJK-FB...yada türkce seyrci tesavrati... Hep Almanca iyi olmuyor... Bana yardimci olursanaiz cok TSK ederim Selamlar