Beşiktaş, Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla başladı.. Basına kapalı gerçekleştirilen idmanda, futbolcular sahada yaptıkları koşu ve kondisyon çalışmasının ardından salona geçerek, ağırlık ve kuvvet çalışmaları yaptı.

Antrenmana, milli takımlarda bulunan İbrahim Üzülmez, İbrahim Toraman, Gökhan Zan ve Runje ile sakatlıkları bulunan Koray Avcı ve Bobo katılmadı.
Kulüp doktoru Ayhan Optur, yaklaşık 4 hafta sahalardan uzak kalacak Bobo'nun tedavisine devam edildiğini, sağ ayak bileğinde bağ zedelenmesi tespit edilen Koray Avcı'nın ise önümüzdeki günlerde çalışmalara başlayarak Fenerbahçe derbisine yetiştirileceğini söyledi.