ewt arkadaşlar bendeki kitserverin içinde doc ve GDB klasörleri var...
GDB nin içinde de uni klasörü var(formaları buraya attım sorunsuz çalışıyor)...
ama şu 600 kusur topları nereye atmam gerekiyor:confused:
arkadaşlar GDB nin içindeki balls klasörünün içine at demişler ama öyle adlı bi klasör yok neden acaba?
indirdiğim 600 toplardaki balls klasörünü oraya kopyaladım ama oyunda görülmüyor nasıl yapıcam bi çözüm lazım:rolleyes: