robinestt nasıl yani en beğendiniz tip olarak mı oynanış olarak mı? yoksa hepsi mi:D ben kalede Victor Valdes'i, Savunmada kendimi:D birde Thuram'ı Orta Sahada Kaka'yı Ofansif orta sahada Ronaldinho'yu ve C.Ronaldo'yu Santrafor olarakta en çok M.Kezman'ı beğeniyorum...
idris_808 bnce messi ronaldınho etoo adrıano c.ronaldo sah ronaldo robinho kalede dida ve buffon brezilya zaten mükemmel olmuş
Mad_Dragon BEN PES 6 DA EN ÇOK GENÇ YETENEKLERİ BEĞENDİM.ÇÜNKÜ DİĞERLERİNİ NEREDEYSE PES 5 TEN KOPYALA YAPIŞTIR YAPMIŞLAR.:D O YÜZDEN BEN EN ÇOK MESSİ,ARDA GİBİ GENÇLERİ SEVİYORUM.
Curcuna ---------------Buffon-------------- Cicinho---Terry----Nesta---R.Carlos C.Ronaldo--Juninho---Pirlo--R.Giggs -------------Ronaldinho------------ ---------------Henry--------------- Mevkilerine Göre En Sevdiklerimlerinden Oluşturduğum Bir Kadro