Carizmatik Buyrun arkadaşlar Creation Master 07 çıktı güle güle kullanın ;) Creation Master 07 ŞİFRE:eminem
Ridvan19 ben yükledim ama herhangi birşeyi değiştirdiğimde oyundan atıyo sizdede oluyomu neden olabilir?
lewen_th çalışmayan arkadaşlar bunun nedeni pc nizde framework 2.0 yüklü olması gerekiyo.yüklü olmayınca çalışmaz.ben değişiklik yaptım oyunda da gördüm ama save li oyunuma zarar verdi.
rizaa13 dostum belki fatvh buılder ı calsıtırmamıs olabilrsin.buıld yapman gerenk ondan kayıtlı oyunların gitmiş olabilr.ben bunu cozene kadar 5 kez silip tekrar yukledım
lewen_th nası yani bunla bişi deiştirdikten sora fatch builder i çalıştırmak mı gerekio.sorun bu yüzden mi
trapdoor SE tabiki fathbuilderi çalıştıracaksın. ama save dosyan büyük ihtimalle işe yaramıyacaktır creation master iinde fathbuilder olucaktır...