PES5de de 5 dakikaydı, şimdi de 5 dk. Sonuçta zorluk seviyesi olarak en zorunda oynasam bile , eğer 10-15 dk olsa süre, gol yesem bile, karşı takımı yenerim. Ama 5 dk ve zorda oynayınca, 1 gol yediğiniz zaman , çıkarması zor oluyor ve bu da ayrı bir zevk veriyor. Diğer türlü "nasılsa atarım" diye düşünüyorsunuz.