cengizgi merhabalar fm 2006 oyununu çalıştırmak için deoman tools yanı sıra başka küçük bir program daha vardı ismini bilmiyorum. Virtual mıydı neydi ya bu program olan arkadaşlar yayınlayabilirmi. şimdiden teşekkürler yada bana mail atsınlar cengizgi@hotmail.com
..Nicklas.. konuyu fm 2007 bölümüne açmışsın,2006 bölümüne taşıyorum başlığındaki "yardım" bölümünüde kaldırıyorum,forum kurallarını bir oku bir daha olursa konun kilitlenecek istemiş olduğun programı Buradan indirebilirsin