mrtkrkmz arkadaşlar ben menejerlikte bi takım seçiyorum o takımla ilk baya bi maç kazanıom ancak puan kaybettiğimde bütçen 20 veya 30 küsurken -747'ye düşüo bu sizde de oluo mu bunu EA neden böle yapmış(PS2'DE OYNUOM)