sadikcakar arkadaşlar mis gibi ibrahim toroman face si yaptım ama oyuna da aktardım ama oyuna girip de edit bölümünde yaptıgım face yi bulamadım yardımlarınızı bekliyorum he bu sırada ibo için yorumlarınızı bekliyorum
da slyva.bobo kardeş hevesini kırmak gibi olmasın ama allahtan editten bulamamışsın. hayatımda bu kadar berbat bmp görmedim.tamam bizimde ilk çalışmalarımız kötüydü ama bu kadarda berbat deyildi.bir iş yapmadan önce yeterli bilgi ve beceriye sahip ol öle yayınla.
alexhisam kardeş bana onların linklerini verirmissin verirsen çok sevinirim.çoktandır bunları arıyom ama bi türlü sitede bulamadım sağol güzel yapmışsın devamını bekleriz?:)